fredag 27 november 2009

Guuud natten från helvetet del II.

Jag måste bara få säga: Fyfan helt enkelt. Kunde ju inte somna i natt, kan bero på den kaffen jag drack på cateringen för att klara den sista 1 1/2 timmen av tråkiga kontorssnubbar som inte ens drack mycket. Efter att jag skrivit om Sannas härliga snack så gick jag och la mig (när crazy-cat-lady började smyga omkring här utanför fönstret 2 på natten kände jag att nu får det vara nog på konstigheterna) och låg och vred i sängen ganska för länge. Somnade tillslut. För sent. Vaknade. För tidigt. Sanna fick någon slags hostattack som varade i vad som kändes som 50 minuter... kunde jag somna om direkt? Neeeeeej, varför sova när man kan ligga och sucka och vrida sig? Så jag låg och vred mig lite till. Sanna hostade lite till. Sen somnade jag.

Mina fantasier om att gå upp samma tid som Sanna som skulle upp 9.15 kändes väldigt avlägsna när hennes alarm gick igång. När mitt alarm 9.30 gick igång brydde jag mig inte ens om att låtsas vara intresserad av att gå upp. Jag sov och snoozade mig igenom morgonen till 11.30. Då fick skojigheterna vara slut. Upp och fånga dagen... mm... känner verkligen hur sugen jag är. Ännu en dag av catering, ännu en dag med den underbara kvinnan! WOHOO. Undra vilken av alla dessa dagar jag verkligen kommer freaka ur på henne. Hur mycket skit kan en människa ta? Jag uppdaterar er på den fronten...

Inga kommentarer: