fredag 27 november 2009

"Vad kommer Sanna säga i natt" - följetong del II (okej, hon snackar varje natt)

HAHAHA, måste bara skriva. Kan inte sova. Gick på toa. Kom tillbaka till sängen och Sanna vrider på sig och mumlar något, först tror jag att hon är irriterad för att jag väckt henne. Sen visar det sig att hon pratar i sömnen, OM CATERING! HAH! Sjukt kul.
Utdrag från snacket:

- That's enough.
- Det här är en bra mängd va? (tror hon snackade om efterrättskrämen här)
- Wie viel mache ich?
- Mummel mummel.

(Jag) - Hur många sa du?
(Sanna) - Vier (HALLÅ, tjejen snackar i sömnen på tyska!).
(Jag) - Fyra?
(Sanna) - Mmm...

Det här är ju fantastiskt kul, att Sanna använder sig av alla språk som vi pratar när vi jobbar med catering. I sömnen. Det kallar jag skills.

Undrar hur vi kommer må när julen närmar sig. Fick veta idag att det är catering-event i princip VARJE DAG fram till jul... jag kommer döda catering-tanten samt Sanna kommer fortsätta jobba med catering under nätterna, tydligen...

... jag kommer sakna Sannas nattprat. Underhållning när man minst anar det - Sanna i ett nötskal.

Inga kommentarer: