lördag 28 november 2009

Polyball ikväll!!

GodmorgonGodmorgon! BALDAGEN!

Humöret är på topp. Efter att vi kommit hem från cateringen fick jag syn på Sannas påse med julkulor och annat kul julpynt. Jag gick bananas så att säga. Ett fönster fick jag... och ett fönster gjorde jag, INTE med måtta. Någon har spytt jul i fönstret, en något svart jul men så jäkla nöjd jag är. Dekorerade till och med en ljusstake som nu får porträttera någon slags adventsljusstake (visserligen med 6 ljus och vi har redan tänt alla). Sen tog vi hem rosor som skulle slängas (inte alls fula) ifrån cateringen så nu har vi till och med levande blommor (första och sista gången) här!

Ikväll är det bal! Galet förväntansfull! Synd bara att gänget som vi gick med förra året inte är här...

Nåväl (sluuuuuuta använd det ordet för guds skull) nu ska jag hoppa in i duschen, schminka mig och sen drar vi nog till posten och betalar vår hyra innan vi myser lite på stan.

Och ja, pengarna rullar in! Helt galet så mycket jobb det är fram till jul! Älskar att äntligen göra något "vettigt"... tyvärr får min rygg ta skiten och ibland förlorar jag förståndet men annars går det bra!

Ciaociao som cateringtanten säger.

Inga kommentarer: