torsdag 24 september 2009

Här är jag för stressad för att hitta på rubrik. Jag vet, alltid stress-maja.

Hemma från en rätt okej fyratimmarsarbetsdag. DET HÄR ÄR MIN FREDAG!!! Tyvärr har jag fått (någon gång när jag inte riktigt hängde med i mina matlagningsvisioner) några slags tomatfläckar på min älskade kaschmir/bomulls-topp... så jäkla typiskt! FLÄCKBORTTAGNINGSMEDEL!

Stressig helg förresten. FULLBOKAD. Fredag förhoppningsvis fest. Lördag avlida och bürkli-marknad om jag får bestämma (inte avlida förstås men marknaden). Lördag e.m och kväll barnvakt på ett bröllop. Lördag natt? Söndag cateringjobb 9 a.m. Sen är det plötsligt ny vecka igen och hyran ska betalas. Don't worry babies, hyran är bortlagd på hemligt ställe sen veeeeeckor tillbaka; JAG VET! Helt sjukt att jag lyckats hålla tassarna borta från dom pengarna... jag liksom... tjejen som inte har rykte om sig att vara sparsam. Ganska så stolt ögonblick här. Längtar nästan efter att få betala hyran så att jag inte behöver gå och sukta...

Nu tror jag Sanna är i stan och gör något kulturellt... tror jag ska ut jag med. Eller tror och tror, Sanna tror nog det och förväntar sig det. Nu fick jag sms, troligtvis Sanna som undrar vart sjutton jag håller hus. Behövde hem och byta jacka - varm dag!

Inga kommentarer: