torsdag 24 september 2009

Goooodmorgon Godmorgon Gooodmorgon!

14-timmars serveringspass på två olika events igår. Inte för att äckla er eller så men SHIT vad jag såg förjävlig ut efter det. Vi var uppe redan 6.30 igår morse och åkte ut till ett ställe klockan 8. Sen var första eventet ungefär 13.00... jag åkte iväg tidigare från det till det andra för att förbereda apéro (fördrink med tilltugg)... det eventet började 16.00 och sen åkte jag och Sanna gemensamt hem från det när hon kommit, då var väl klockan över 22.

Sen såg vi såklart två Sex and the city-avsnitt, så jag är astrött som vanligt. Jobbar barnvakt 10-14 idag. Sen? Ingen som veeeet. Det enda jag vet är att jag ska (troligtvis) jobba catering på söndag meeeed! Någon som sa EKONOMISKT OBEROENDE?! Hahah, njae inte riktigt...

Inga kommentarer: