torsdag 24 september 2009

"Vad kommer Sanna säga i natt" - följetong.

Ligger här i min ensamhet. Helt galet vad dålig jag skulle vara på att bo ensam... och jag kommer aldrig mera kunna sova ensam heller. Mest underbarast är ju att Sanna pratar i sömnen, bäst var ju den hederliga "Paco, Paco, Paco, that looks really good!" Det har jag ju förresten inte skrivit om, det var nog andra gången tror jag som jag hörde Sanna prata i sömnen, PÅ ENGELSKA!

Jag har två frågor: 1) VEM är Paco? 2) VAD drömde Sanna? Förresten jag har en tredje 3) VAD såg "really good" ut?... frågor som jag aldrig fick svar på, Sanna kom inte ens ihåg att hon drömt om någon "Paco" (mmm sure honey, vi säger så ;D)

Underbart. Nåväl, ett annat härligt Sanna-pratar-i-sömnen-minne blev till i natt när Sanna helt plötsligt kastar sig runt i sängen (verkligen kastar sig runt) och sen börjar asgarva. "Ehhh..." mumlade jag och då tystnade hon.

Inga kommentarer: