tisdag 3 mars 2009

Hipphurra

Hej. Kom precis hem från en dejt med tyskan och sen amanda, madde och sanna. Magen kurrar och det jag hittade som var ätbart vid denna tidpunkt var en liten yoghurt och torkade plommon... hipphurra.

Men nu tänkte jag i alla fall sova... snart. Igår var jag uppe längre än vad jag varit på länge, om man inte räknar diverse utekvällar då man snubblar in vid 5 på morgonen. Men igår somnade jag halv ett tror jag, bara för att jag skaffat dator. Man fastnar ju! När jag inte hade dator under två månader så brukade jag titta på tv på kvällarna ibland och det sög ju eftersom allt är dubbat till tyska. Sen kunde jag läsa lite, men vanligtvis brukade jag vara duktig och lägga mig vid högst 23. Vilket är okej om jag vill vara normalpigg dagen efter. Blablabla här har ni tillbaka mig, skitsnack och åter bullshit. Vad skriver jag egentligen? Världens utläggning om min sömn...

Godnatt, jag är nog trött.

Inga kommentarer: