tisdag 3 mars 2009

Nej nu ger jag mig snart... snart... lite till bara...

Jaha, det är såhär det är att ha dator? Jag måste verkligen sluta slösurfa och gå och lägga mig. Jag får börja ha en tid då datorn absolut måste stängas av... inga "men". Annars kommer jag sitta här varje natt och få större och större påsar under ögonen (de jag har idag efter gårdagens surfning känns som straff nog för att jag ska förstå att jag inte ska hålla på såhär).

Och inte bara påsar stora som jag vet inte vad, nej, så är man blek som ett spöke. Utan smink ser jag ut som en knarkare. Därför tänkte jag att idag ska jag ta mitt stora förnuft och dra med mig Amanda till solning idag efter min tyska. 20.40 slutar den. Solariet slutade 20.00 så jag får förbli blek och knarkig ett tag till. Och så jobbar jag hela veckan, i princip, så jag har ingen tid att smyga iväg. Men såhär tänker jag inte gå omkring länge till, jag mår ju rent av psykiskt dåligt av att se mig i spegeln, att jag sen inte har tvättat håret sen i lördags, ja... det hjälper ju inte direkt mitt självförtroende. Slutresulatet av all min neglegering av min kropp och mitt utseende har lett till den här knarkiga looken. Tur att ni inte behöver se mig.

På tal om att se mig. Min macbook har ju inbyggd kamera så om ni har lust kan jag ta ett idolkort på mig själv varje dag och lägga ut
Sa jag att jag har en ny dator? HAHA. Jag vet, jag är jobbig. Det har jag redan förstått efter att ha malt om och om igen om min dator för tjejerna här... stackarna.

Förresten: i helgen åker jag skidor för andra gången i mitt liv... förhoppningsvis. 

Inga kommentarer: