tisdag 3 mars 2009

WOHO! Välkommen tillbaka!

Yeah nu blir ni glada förstår jag! I alla fall mamma skulle jag tro. Även om hon tydligen uppskattar att få veta saker och ting på andra sätt än offentligt på en blogg...

I alla fall. Nu jäklar. Jag har äntligen (2 månader utan dator) inhandlat en Macbook efter många om och men och här är jag! Laddad och redo. Har redan lagt in massa bilder från både systemkameran och den lilla. Alltså: redo.

Men inte nu. Nu jobbar jag faktiskt och har egentligen inte tid att sitta här. Fast jag har ju inte så mycket annat o göra faktiskt men det känns lite fel att sitta här. Så jag ska nog ta tag i något viktigt här, ex. sätta mig och läsa i köket. 

Ikväll blir det tyskakurs och sen möte med tjejerna så det blir kanske inte så mycket mer skrivet idag. Men det verkar ju som om ingen läser mig länge... buhu.

Inga kommentarer: