fredag 27 mars 2009

Fredag!!! Bästa dagen!

Astrid tog barnen och åt lunch ute idag. Fantastisk känsla att ha hunnit göra nästan allt jag ska göra idag och klockan är runt ett. Städat barnens rum, delat ut tvätt, dammsugit, promenerat... eh ja det är lite mer saker men helt ärligt, orka.

Skön dag i alla fall. Och det är fredag, jag är alltid som ett barn på julafton när det är fredag. Speciellt när jag vet att min kväll kommer bli underbar. Vi (Marit, Sanna och jag) ska hem till Madde och käka middag ikväll och sen troligtvis utgång. Underbart att veta att man har underbara vänner att spendera helgerna med.

Och så köpte jag en slags brun utan sol spray igår. Eh, det var ju en ny upplevelse. Men i det stora hela så blev det riktigt bra måste jag säga, bara lite misslyckat på ena handen där jag råkade skölja bort lite så halva handen är blek och andra halvan brun. Nice. Men färgen blev jämn men herregud att spruta på sig... funkade sådär... lite stressad blev jag också eftersom jag annars är van vid krämer. Nåja. Herregud vad jag kan babbla på om konstiga grejer. Puss.

Inga kommentarer: