onsdag 5 november 2008

Ooooohhh!

Idag läste jag bok på kvällen för kidsen. Jisses, I don't do reading out loud. Alltså jag vet inte, men jag blir liksom hes på en gång. Och så har jag svårt att verkligen leva mig in i berättandet. Nej, alltså... tur att jag inte behöver göra det oftare än såhär ofta (en gång på två månader är lite okej).

Imorgon åker Astrid tidigt till jobbet och jag ska väcka kidsen. Herregud. Det här vet jag redan nu, nio timmar innan, att det kommer gå åt skogen. Helt ensam med barnen, fixa frukost, väcka kids 07.15, se till att de är hela och rena, påklädda (vore ju shysst) och mätta... herregud. Huuuur ska detta sluta? Jag är ju inte direkt den som skuttar ur sängen klockan 5 på morgonen och bakar bröd och ståhejar. Inte för att jag ska göra det nu heller, men det känns som temat är ungefär något sånt. Tur att jag vet hur jag ska hantera mitt morgonhumör ;)

Fattar ni hur spända ni är på fortsättningen eller? Jag är jättespänd, HUR KOMMER DET GÅ?!

Inga kommentarer: