fredag 7 november 2008

Was ist deine Vorname?

Jaa... jag vet, men jag måste ju skryta med mina nya tyska kunskaper.

Ikväll blir det nog middag på Santa Lucia och sen utgång? Den som lever får se.

Jag har i alla fall slutat med socker. Det är helvetiskt. Det började med att jag en dag insåg hur sjukt mycket socker jag numera får i mig. När man är med kids mycket så får man i sig en del kakor och så vidare. Detta ledde tillslut till att jag var sugen på socker i princip hela tiden. Jag började se bilder framför mig hur jag den 23 december satt på flyget hem och hade fått boka en extra stol för att jag hade blivit så fet. Näe usch tänkte jag. Och nu har jag inte ätit socker på två dagar. Jag råkade dock få i mig lite ketchup utan att tänka på det, ketchup med socker i. Jaja.

När jag nu blir sockersugen äter jag en morot. Idag har jag ätit tre morötter. Men det är väl nyttigt, eller? Gött.

Nu ska jag duscha och ha det bra. Jag har nyss städat min lilla lägenhet och det blev sååå fint.

Inga kommentarer: