söndag 9 november 2008

Därför ska vi starta en insamling för mig...

Faen. Jag vill verkligen ha en egen bärbar dator. Det är ju nu om någonsin som jag skulle kunna behöva en bärbar dator. Jag tänker mycket och har mycket jag borde skriva ner. Tankar och idéer. Jag har foton jag måste kunna lägga upp. Grejen till varför jag inte lägger upp några bilder är ju inte för att jag inte tar några, jag tar massor som jag vill visa, utan det är ju för att det inte är min dator, dessutom är den suuuuuuuperseg och har sämst arbetsminne och hänger sig så fort man slår på Skype och internet samtidigt liksom. Det går alltså inte. Tyvärr. Det är astråkigt. Dessutom har jag inget jag kan titta på film på, dvdn jag har här funkar ju inte. Datorn går inte heller att titta på film för det krävs ett program som inte finns. Jag har miljoner skäl till varför jag behöver en dator. Meeeeeen, moneymoneymoney. Always a problem. Men jag får skylla mig själv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej darling! En annan lösning på problemet skulle ju kunna vara en extern hårddisk som du lägger bilderna på och lätt tar med dig hem till Svedala igen! :) Jag vill se bilder! <3