tisdag 23 september 2008

Mami

Nu har jag pratat med mamma första gàngen pà snart en mànad. Alltsà, jag har inte pratat med henne sen jag kom till zürich. Visserligen har vi haft nästan daglig mailkontakt... men oj vad skönt det var att höra mammas röst och pappas "godnatt"... inga tàrar som skvalade, tror nog att vi valde en bra dag att ringa pà, är nämligen en bra dag idag, vet inte varför. Livet här gàr verkligen upp och ner. Visserligen har jag det bra hela tiden, men ibland längtar man ju hem. Inte nu. Solen skiner om dagarna, dock är det lite kallt ute. Men annars är det finfint. Känns att hösten kommer nu. Eller är här, sak samma.

Pà fredag ska jag, Sanna och Linnea pà en programinspelning, en slags talkshow tror jag att det är, en schweizisk sàdan. Sedan är det fest efteràt, kan bli mycket trevligt tror jag, om inte annat sà har jag trevligt sällskap :)

Godnatt.

Inga kommentarer: