torsdag 25 september 2008

Godnatt

Suck. Jag kollar som en tok efter en tokbra och tokbillig systemkamera. Det är lättare sagt än gjort. Jag kollar varje reklamblad vi fàr i posten om det möjligtvis är nàgot med kameror... mm, gàr ju ganska bra men vilken ska jag ha? Canon Eos 450D? 1000D? Är den nàgot att ha? Hörde att den var liten... fàr ta och kika i affärerna kanske, det bästa är alltid att fà känna och trycka lite pà dom. Nàgon med tips?

Idag hade jag träningsvärk i magen när jag vaknade. Äntligen! Och i làren, men det har jag typ varje dag. Jag har börjat göra lite andra övningar ocksà, inte bara powerwalk som stàr pà schemat längre. Nu tar jag det ett steg längre. Pinsamt längesen jag hade träningsvärk nàgonstans i kroppen, det är faktiskt en skön känsla, dà vet man i alla fall att man har tränat bra. Imorse regnade det visserligen när jag gick ut och gick med Luna (och jag är fortfarande förkyld, den verkar inte vilja försvinna)... men jag tog i som vanligt. En dag fick jag ju för mig att springa/jogga runt i en timme ocksà... det har jag faktiskt inte gjort om, tycker bättre om att gà jättesnabbt istället.

Godnatt.

Inga kommentarer: