tisdag 21 september 2010

Tisdagens bravader.

Mys-dagen är över. Sà härligt väder, man blir glad i hela kroppen.Träffade upp Sanna med tillhörande 2 smà liv, Hilda och Albert. Tog en fika pà starbucks och Sanna kunde inte bete sig bland folk (snorig, bullsmulig och utspilld juice, herregud, sista gàngen jag fikar med henne)... var tvungen att gà ;)

Ne skämt och sido - gud man ska inte skriva sarkastiska saker, inte fattar om man inte pratar direkt till dom - keeping that as a mental note.

Sen gick jag hem, käkade vindruvor och nàgon slags "kvällsmat", fixade till mig ytterliggare och sàg lite mer pà rika fruar pà tv3play. Efter allt mysande mötte jag upp Sanna för en perfekt myskväll. Skönt väder, har varit fantastiskt idag, och vi satt ute pà en servering och drack kaffe och vin. Blev en tidig kväll, sà jag hann hem och se klart pà de rika fruarna i New York. Nu har jag sett samtliga avsnitt av alla dessa tre produktioner... bouhou, màste vänta en vecka!

1 kommentar:

linda sa...

okej! ja skumt d låter då!

nej, min mamma skulle inte skrivit så, då hon inte vet hur man gör =)

Men var trevligt o komma in på din blogg :D