tisdag 5 januari 2010

Early bird

Haha, vad händer med mig? Har varit uppe sen 9 imorse. Tog en promenad i -20 grader för att träffa Marit på siljans café för en frukost 9,30. Kom hem vid 11,20 och har nu börjat med ett projekt. Äntligen ska jag sitta framför symaskinen igen. Kommer bli en fantastisk dag för mig och mamma, undrar när jag freakar ur första gången. Jag är ju inte direkt känd för mitt tålamod.

Tog en sväng till Kupolen köpcentrum (hahahahha) igår förresten. Inhandlade en ny mobil (min stackars Sony Ericson kände att han inte orkade med mig mera och tog sitt förnuft till fånga och sa hejdå), skor (hej rea), skjorta och topp, sminkborstar och ansiktskräm. Shoppingbehovet är nu lugnat för ett tag. Förhoppningsvis ganska långt tag.

Nu tänker jag ta en kopp kaffe (jag är ju inte direkt den som i vanliga fall går upp 9,00) och sedan fortsätta med mitt projekt. Känner mig hjärndöd när jag tittar på vad jag tänker göra...

Inga kommentarer: