söndag 25 oktober 2009

Schemat är ganska så fullspäckat idag...

Bob Sinclar, i egen hög person.

Är en harmonisk dag. Ja, så harmonisk och positiv att jag nästan började sjunga i duschen ! Sen kom jag på hur lyhört det är... så det blev tyvärr ingen skönsång idag. 

Tänker mig en ganska lugn dag idag. Göra lite ärenden (köpa tandkräm typ) och måla naglarna. Schemat är inte så fullspäckat som ni hör, meeen det är inget negativt med det, då finns det ju en hel del plats för spontanitet! WOho! Jag tänker fortsätta min helpositiva dag och sen kanske jag skriver ett mindre positivt inlägg OM HUR SJUKT IRRITERAD JAG ÄR! Men jag ville inte skita ner det här inlägget.

OH! Kom på vad jag mer måste göra idag, KÖPA HOSTMEDICIN! Har gått i flera veckor nu och hostar och harklar och hostar och hostar lite till, när jag tror att det är påväg över så blir jag sjukare igen. Jag har svårigheter med att ta det lugnt, tydligen. Lugnt kan man ta när man dör tänker jag, men nu måste jag prioritera att inte dö, i typ lunginflammation eller Kol eller vad det finns för andra läskigheter som jag är ungefär en till sjuk dag ifrån att få. Så till närmaste Apotek för lite shopping!

Inga kommentarer: