torsdag 29 oktober 2009

Dubbel blind förkläde

Det här måste ha skett i ett väldigt svagt skede i mitt liv. Sanna har fått med mig på någon slags "dubbel-date/blinddate/förkläde"-grej ikväll. HERREGUD säger jag bara. När och varför fick jag för mig att svara ja!? Jag har ingen aning om vem det är jag ska träffa... hur han ser ut... (hum, jo en bild) om han ens pratar engelska.... osv. Vad jag försöker säga är att jag är halvsugen på det här. Men vad gör man inte för sina medmänniskor?!

Vi ska tydligen spela biljard. BILJARD!? Okej, det är grymt kul med biljard. MED SINA KOMPISAR, som man inte behöver imponera på. Eftersom jag inte är speciellt bra kan det här bli det sämsta biljardspelandet någonsin. Någon som vill dra reglerna lite snabbt för mig?!

Önska mig lycka till som FÖRKLÄDE. Bah.

Inga kommentarer: