tisdag 20 oktober 2009

Härlig dag, WOW!

Har faktiskt haft en härlig dag idag. Bra musik i lurarna, ÄNTLIGEN fått jobba idag (efter en helt sinnessjuk vecka utan jobb så blir man fasen TOKIG), gått två sköna hundpromenader i solsken (YEEES och morgondagen ska tydligen bli ännu bättre), fått reda på att BOB SINCLAR ska spela på stammisklubben (GALET!), gjort och ätit risotto, Eric har försökt lära mig spela lite gitarr... jadu... en bra dag helt enkelt.

Så nöjd. Och nu ska jag snygga till mig lite, ögonbrynen börjar skymma min sikt och naglarna ser odrägliga ut. 

Sen så kommer jag väl inte kunna sova i natt heller. Sömnen är som bortsprungen. Somnade 2 i natt tror jag... gick upp 09.00. Kände att den sömnen tydligen dög ändå, eller så har jag bara vant mig vid att aldrig sova längre än livet tillåter.

Inga kommentarer: