tisdag 20 oktober 2009

Call me Torpmaja.

ÅH HERREGUD! Jag har fått årets uppenbarelse. Nej jag har inte sett gud. Däremot har jag kommit fram till (snabbt beslut på en sekund) att jag ska ha ett litet torp när jag blir "stor" (aka. vuxen med barn och förhoppningsvis en man om allt går som det ska)! Galet va?! Jag som verkligen inte är torp-typen så att säga. High heels och spindel+småkrypsfobi går inte så bra ihop med torp tror jag, men någon gång ska man väl växa ifrån sånt också.

Nåväl. Var inne på facebook och såg några bilder från en kompis-kompis-kompis. 30 år, fru och en dotter i en supermysig stuga, mörkt ute och mycket tända ljus inne. Jag fick för mig att skaffa man och barn redan nu, SÅ mysigt såg det ut... och torp såklart.

Nu när jag har suttit här och skrivit i några minuter så har jag ju såklart hunnit lugna ner mina nyfödda känslor för torp och känner inte att suget är lika stort. Ska nog undvika bilder som gav upphov till dessa nya känslor.

Inga kommentarer: