måndag 31 augusti 2009

Status: inne i lägenheten

Ja, jag lever... jag borde leva mer än någonsin nu men det känns lite för mycket som händer just nu. Jag och Sanniluringen flyttade in i nya lägenheten igår. FANTAAAAASTISK känsla. Inte lika fantastisk var den känslan när vi skulle börja packa in badrumssaker i badrumsskåpet (smink, hudvård, hårvård osv)... det värsta är att det "bara" är de saker jag hade kvar i gamla lägenheten samt hemifrån sverige, resten ligger fortfarande i källan och väntar på att plockas upp. Jag hade en smärre kris igår efter att jag fyllt badrumsskåpet. Sanna som satt vid datorn i vardagsrummet/matsal/köket fick nog också en smärre chock när hon gick in på toaletten och såg det överfyllda skåpet. Två tjejer, ett litet badrum = inte bra. Vi får se hur vi löser detta.

Nu ska jag vara vuxen och gå till posten och betala in våran första HYRA! GALET! Sanna är fortfarande på jobbet. 25+ och stor sol ute. Ciao.

Bilder kommer!

Inga kommentarer: