måndag 24 augusti 2009

Ja, vad säger ni, ska vi bli med djur? Med närmare eftertanke, kanske inte...

Hum, jag funderar på att försöka övertala Sanna att vi ska köpa ett djur till våran nya lägenhet.

Eventuella djur:
- Vandrande pinne (ganska jobbigt om vi har många växter och vandrande pinnen försvinner)
- En vit katt med rött band (något jag har haft hang-ups på sen flera år tillbaka, stilsäkert)
- En kanin (så coolt, om den skuttar omkring fritt i lägenheten)
- En hamster (något jag också velat ha så länge, kan man göra tricks med den?)
- Guldfiskar (det har jag haft och ja... det gick bra med en, när jag köpte två till dog alla)
- En HUND (största önskan, känns som att min budget exakt räcker till om jag svälter mig själv resten av året och aldrig mer köper kläder + har skulder över öronen)

Godnatt gott folk...

Inga kommentarer: