fredag 10 juli 2009

Helt ärligt, nu måste jag börja göra iordning mig

Okej, trött som ett as, vilket jag påpekade för någon timme sen. Huvudvärk och känns som om jag håller på och bli sjuk. STOPPAR DET MAJA HÅRD? NEEEEEEJ. Jag är ju fri som en fågel, har precis jobbat mina sista minuter... känns som om jag ska gråta av lycka. 

Och nu ska jag: städa, duscha, sminka, fixa hår, kläder, förbereda maten, laga maten, duka, fixa ALLT. Det kommer gå strålande. 2 timmar på mig från och med NU! Jag har ju tydligen fått för mig att ha värsta middagsbjudningen. Hur bra är inte jag liksom. För bra för att vara sann, för bra för att klara av det i det här tillståndet. M-Å-S-T-E  S-O-V-A....

Neeeejdå. Det här fixar jag. Bara att bita ihop. KAFFE PÅ DET HÄR.

På söndag åker jag tydligen hem också, INTE måndag. Hur bra koll har jag? Som vanligt då. Men tågbiljetten är bokad måndag så jag stannar hos bror min på söndagen och det ska bli askul att få träffa honom också! Var ett tag sen så att säga. Sen så drar jag vidare mot underbara leksand. Ska bli så skönt att få bli ompysslad av mamma och pappa. Och bo i stugan. Jag ser fram emot att bo i stugan, jag som alltid annars har undvikit det ganska rejält pga spindlar, småkryp, uttråkad. Jag är mogen. Jag har gått och blivit mogen. Skumt. Eeeeeeller så har jag bara blivit utsatt för så jäkla många äckliga spindlar och kryp HÄR så jag är helt immun (okej inte helt men bättre).

Inga kommentarer: