fredag 10 juli 2009

Chock of the day:

JAG HAR VÄRLDENS MYGGBETT PÅ ENA SKINKAN!

Så går det när man sover men rumpan i vädret och öppet fönster... skyll mig själv.

SISTA ARBETSDAGEN, trött som ett as. Var på spontandejt igår (och sen har jag ju heller inte sovit mer än några timmar varje natt den här veckan, kan också bidragit till att jag går omkring i ett töcken, och ikväll bjuder Maja Hård på middag och drinks&snacks hemma hos sig och sen utgång såklart, tid för att sova har jag på flyget hem ;D), helt sjuk. En superlång basketspelare som jag mötte två ggr igår på stan helt random och andra gången ryckte han tag i mig och slängde fram lite spontant att han tyckte jag var attraktiv. Jaja, jag gick jävligt snabbt, stackarn, han måste fått en chock när han stannade mig och såg att jag nog var lite mer attraktivare i snabb fart än stillastående. Så efter min tyska gick vi ut och tog en drink. Det ska bli sååååå skööööönt att komma tillbaka till leksand där man också GÄRNA TAR EN SPONTANDRINK EN TORSDAGKVÄLL - NOOOOT!!! Hade en riktigt trevlig kväll i alla fall.

Men jag längtar hem som sjutton. Puss zämä.

1 kommentar:

Anna sa...

Oroa dig inte gumman:P jag tar så gärna en spontandrink med dig en torsdagskväll:)