torsdag 4 juni 2009

Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens tupp? Topp?

Ingen borde få vara ensam, uppe klockan 00, sitta framför datorn och lyssna på Joshua Radin och Justin Nozuka... någonsin. Risk för seriöst depp. Men nu vet jag ju tydligen vad det är som gör mig nedstämd, tydligen, jag tvivlar men skyller på det eftersom det är enkelt, helt enkelt fel tid i månaden så att säga.

Och min iPod är vattenskadad, vågar inte sätta på den igen, förra gången funkade den inte... FAAAN så att säga. Jag klarar mig inte utan musik och hej o nej jag vill inte köpa en ny! Jag kan ju lägga dom pengarna på andra roliga saker (host, skor, host). Och mobilen blev också vattenskadad men klarade sig (så som läget ser ut nu). Den stackars jäveln har klarat det mesta som jag har utsatt den för. Tappad hit och dit, asfalt, kakel spelar ingen roll, den klarar allt! Det ska synas att man använt den. Kyla och hög värme? Spelar ingen roll, gamla bettan klarar allt.

Insåg vad som gör mig pigg och glad, ATT VARA UTSÖVD. Tadaa. Sov nämligen en timme idag på eftermiddagen, och efteråt hade mitt humör höjts avsevärt. Jag till och med umgicks med barnen, wooow.

God natt.

Inga kommentarer: