torsdag 4 juni 2009

Onsdagskvällen

Tog en promenad med Sanna efter att jag slutat jobbet 20.15. Åkte direkt ner, sprang min backe för att hinna till trammet (benhinnorna i BÅDA BENEN (jag VET!! jag har ju bara haft ont i ena benet) värker så fruktansvärt igen, jag som trodde de höll på att läka, skiiiiit) och träffade Sanna vid Central. Sen vandrade vi genom gamla stan, tog en McFlurry-glass på McDonalds, kisspaus och så satt vi vid vattnet lite. Vandrade lite till i stan och åkte hem vid 23. Såå skön kväll. Ganska okej temperatur ute, god glass, heeelt okej sällskap och så köpte vi lite lösgodis. Det är tydligen något väldigt dyrt här: 100g=3.40CHF!!! Helt sinnessjukt. Men jag hade inte ätit det sen jag flyttade hit till zürich och saknade det så fruktansvärt. Enda ställena man kan köpa det på är välsorterade speciella godisaffärer... inte som i sverige.

Inga kommentarer: