lördag 6 juni 2009

Saturday morning, who's gonna play with me?

Go'morron! Igår var jag barnvakt till en 1-åring och en 3 (snart 4)-åring. Berättar sen.

Nu: käkar frukost, jag har börjat äta bifidus yoghurt (pappa och mamma blir glada nu!) med linfrön, russin och lite honung till frukost. Kanske inte nyttigare än jordgubbsyoghurten jag brukade äta varje morgon men åtminstone naturliga saker och linfrön är ju "da bomb".

Nu ska jag se lite "Twilight" till frukosten och dricka mitt kaffe, sen blir det shopping för rean har tydligen startat (VARFÖR ligger jag då här?!). Känner mig nästan upphetsad över känslan att vara ensam... det märks att jag aldrig är ensam nuförtiden. Det finns liksom alltid någon.

Sms:ar massa med tjejerna i alla fall. Känns bra att dom tänker lite på mig!

Inga kommentarer: