måndag 1 juni 2009

Niiice.

Det finns en hel del konstiga typer i schweiz. Den här mannen träffade jag på Kaufleuten. Jag sa till honom att han dansade shysst och att hans klädsel var SEHR SCHÖN! Han blev jätteglad! Hur jäkla tråkigt skulle det inte vara om alla var normala och mediokra liksom, nej, jag tycker han var rolig i alla fall. Sen fick vi höra av några andra att han har en Beetle full med blommor. Coolt. Han ska jag nog börja hänga med ;D BTW, han är tydligen 55 år!
Jämför hårfärgen på "Usgang"-fotot som är längre ner på den här sidan med den här bilden... sjukt stor skillnad!

Jag har förresten levt i min nya tunika i helgen. Fredag kväll, hela lördagen på dagen, bytte om på kvällen visserligen, men samma tunika på söndagen. Och söndagkväll. Och sen lyckades jag byta.

Inga kommentarer: