torsdag 28 maj 2009

Nyfärgad

Godkväll... har fixat håret ikväll, lade i en färgning (ja färg inte blondering, sliter allt för mycket!) i en halvtimme och tadaaa... som ny, har fått höra klagomål på min lilla utväxt... är du blond eller inte!?!? Ja inte fan vet jag, var otroligt många år sedan som jag hade min normala hårfärg, tror att den är ganska beige och tråkig... vill inte ta reda på det heller, trivs bra som helblond!

Jag har fortfarande blött hår så jag har inte sån stor koll på om det blev skitbra eller halvbra. Men det ser ut att duga. Det är alltid lika nervöst när imman från spegeln i badrummet gått bort och man tar av sig handduken kring håret...

Luktar gott åtminstone! Imorgon är det fredag också. På med partystassen och high heelsen, vilket jag borde skippa med tanke på mina kära benhinnor (burn in hell!). Nåväl. Älskar fredagar och imorgon är det en extra bra dag, blir nämligen ledig efter REDAN 16.00!!! Barnen åker på weekend till spanien och kommer hem vid lunch på måndag och mamman tar hunden till Tessin (södra schweiz) så jag har en heeeelt ledig helg. Mys. Känns underbart.

Inga kommentarer: