torsdag 28 maj 2009

Inte okej, men inte dålig, men inte bra...?

Jäkla benhinnor. Vad ska man göra liksom? Det är ju så diffust, det är en molande värk som ligger och gosar i benet hela tiden... ingen smärta som är olidlig utan den finns där, förrutom när jag rör mig snabbare än promenad typ, då du. Men annars. Det finns ingen smärta att gå till doktorn för, men jag kan ändå inte ut och springa... härligt läge. Ett mittenläge som ingen bryr sig om, mitten, medel, normal, ja det kan du vara men jag vill inte. Guuuud så tråkigt.

Nej, nu måste något roligt hända. Jag har fått så höga krav på rolighet. Förrut räckte det med en härlig kväll, nu måste den toppas av en superhärlig kväll... Tråkigt, då uppskattar man liksom inte småsakerna. Men vi får se vad framtiden har i sin famn... haha... eh... borde sova nu. Godnatt.

Inga kommentarer: