måndag 18 maj 2009

Jobbar ikväll...

Jobbar kväll både idag och imorgon. Inte sådär jätteuppfriskande men jag behöver ändå städa min lägenhet idag, mami och papi kommer ju imorn! Känns helt sjukt. Har inte ens beställt hit några kläder hemifrån. Helt glömt av det i stundens hetta, trots att jag verkligen skulle behöva lite sommarkläder. Happ. Undrar vad man har liggande hemma i kartongerna.

Nåväl. Vad sjutton ska jag laga till kvällsmat för kidsen? Några förslag? Tror det blir pasta carbonara. Har pasta i kylskåpet som måste ätas upp.

Tänkte att man kanske skulle ut och springa sen, TRO DE VA! INTE. Jag har ju något på G i mina benhinnor (och inte på ett grymt bra sätt, såsom mina benhinnor är så grymma att jag har börjat kunna springa mil efter mil efter mil utan problem, utan något på G som i det värker hela tiden och jag börjar bli orolig). Fast jag har ju alltid varit lite hypokondriker ELLER så har jag sjuk dålig hälsa och inget som helst immunförsvar, tror det senaste. Jag är ju liksom helt emot att besöka läkare osv när det väl gäller och hypokondriker tycker väl om sånt?!

Hur kan jag starta en hel diskussion med mig själv angående mina benhinnor och sen hoppa in på ämnet immunförsvar.

Nåväl, har jag nämnt att jag fyller år på onsdag?!! HAHAH... JAG FYYYYLLER ÅR!! 20!!! 20!! Det är ju grymt bra siffra och dessutom kommer jag få vakna upp med mamma och pappa som förhoppningsvis sjunger en liten serenad på morgonkvisten också. Mm, det förväntar jag mig när jag ändå bjuder hit er och allt. Heh.

Onsdagen kommer helt enkelt bli grym. Skulle bara ha haft en klockren klänning dock.

Inga kommentarer: