tisdag 7 april 2009

Vita tygskor, möjligtvis största i-landsproblemet

Ska det vara så jäkla svårt att hitta ett par helt enkla bra vita tygskor?! Som inte kostar skjortan! Hittade ett par Vans idag som såg riktigt bra ut, tjejmodell, knyt och nätta, men på så såg dom inte alls sådär "wow" ut, PRECIS som alla andra... sen var jag visserligen grymt stressad till min Tyska så jag hann bara springa in och ut i affären eftersom jag inte har slutat i tid sen någon gång i början på hösten... mycket märkligt det här aupair-jobbet. Nåväl, man ska väl bli utnyttjad någon gång i livet antar jag.

Träffade Sanna idag efter tyskan, vi gick omkring på stan och bara pratade lite, ganska kort men ändå skönt att komma bort från "den gråa vardagen" (oj det trodde man inte att jag skulle skriva). Mycket trevligt, som vanligt, tack!!

Inga kommentarer: