söndag 29 mars 2009

Helgen snabbt och lustigt

Härlig helg! Fredagen började med middag hemma hos Madde med Sanna, Marit och jag. Sen mötte vi upp några andra och gick på St. Germain. Dansade oss igenom natten och gick hem vid fyra någon gång tror jag. Lördagen var seg, supertrött. Kvällen slutade med barnvaktande men som tur var hängde alla hemma hos mig så jag slapp vara ensam hela kvällen. Vi käkade tacos och såg "The Notebook" - världens finaste och bästa film. Älskar. Sen somnade jag visserligen efter halva filmen.

Idag var vi på utflykt till Basel som ligger en timme från Zürich. Där var det världens största, tror det var så, smyckes och klock-mässa. Heeeelt sjukt stort, alla märken. Dyr resa men kul att titta på alla människor - stekigt värre. Kostymgubbar och uppsnofsade kvinnor, roligare att titta dom än klockorna och smyckena. Jag hade också snofsat till mig lite, nedstoppad skjorta i jeans och högklackat HELA DAGEN, trodde jag skulle avlida när vi var påväg hem. Stackars fötter. Men vill man vara fin får man lida pin. Kul att komma iväg från Zürich ibland... orkar inte skriva mer, trööött...

Inga kommentarer: