lördag 3 januari 2009

Sista kvällen i leksand...

Bloggen har fått vila i två veckor snart. Själv har jag gjort allt annat än vila. Usch vad stressigt det är med jullov. Nej... fy. Nu har jag i alla fall min sista kväll i leksand och jag ska ut med några favoriter... känns skitkul men samtidigt sorgligt. Jaja, jag har ju fina tjejer att återvända till i zürich numera!! Det gör det hela lite mer okej... annars känns mitt hjärta som om det ska gå sönder... men det vill ni väl inte höra på? Nu ska jag duscha, sminkas och äta en goooood middag med mamma o pappa, sen drar jag till Anna och sen blir det good old lucky, fyfan (jag måste få svära där) vad jag hatar lucky, VARFÖR BIDRAR JAG DÅ TILL ATT DERAS VERKSAMHET FÅR FORTSÄTTA? I don't know.

Har ni funderat på hur hjärtat kan värka?... hur fungerar det egentligen?

Inga kommentarer: