söndag 9 november 2008

What is your secret?

Idag har jag vandrat omkring i gamla stan och gått i jättemysiga gränder där jag inte gått förrut. Sen mötte jag upp Sanna, Marit och Amanda (nykomling) för en fika. Men vi var så hungriga så vi käkade istället. Sen bröt jag min sockerpaus. FAAEN tänker jag nu. Jaja, men en kopp varm choklad kan väl inte vara största brottet? Kom igen... cut me some slack...

Visst har ni fått fin ny musik? Har ni inte märkt det? NADA SURF. Snäll jag är va? Mamma poppar säkert min blogg på högsta volym i klassrummet för barnen? Inte det? Det borde du prova annars... coooolt. Åh dom är såå bra. Nada surf alltså. Maja, det var lite för din skull också ;) Maja Abrahamsson (får man ge ut namn såhär?)... hoppas du har det bra i thailand, TROLIGTVIS (jag är inte bitter). Hur länge är du där förresten? Hoppas du läser det här. Puss på dej.

Råkade köpa en röd skinnjacka idag. Fast i fuskskinn, men det ser ut som riktigt skinn, jag brukar vara lite petig med just fuskskinn men den här var bra och billig. 30franc fick jag ge, det är 30x7 typ... och det är eum... alltså... jo, 210:- (eller?). Det tyckte jag att jag behövde. Blir nog bra. Såg en kille på bussen hem i fredagsnatt och han hade en skitsnygg skinnjacka så jag blev sugen... alltså, eh, på en skinnjacka alltså. Men det blev ju ingen skinnjacka, men alltså. Okej vad jag mumlar nu. Eh.

1 kommentar:

Maja sa...

hahaha vad du är söt! Jag är hemma nu, kom hem i onsdag, och resan har varit toppn! dock inte särskilt mycket sol, men det blev en hel del shopping och så hittade jag en liten thailändare till loverboy, så resan var minst sagt bra! saknar dig! men vi ses snart! PUSS!