onsdag 19 november 2008

Onsdag kväll:

Onsdag kväll. Nyss hemkommen från Madde och Markus lägenhet, lyckostarna har en liten lägenhet i gamla stan... vi hade myskväll med kinamat, amandas hembakade muffins och massa snack. Och jag drack en latte. En kaffe latte. Jag funderar på att börja dricka kaffe...? Eller? Men jag känner mig helkonstig just nu. Och när jag väntade på spårvagnen, jag känner mig påverkad. Typ ser sådär halvbra, känner mig yr... men så kände jag häromkvällen också, som om jag skulle falla omkull på golvet, jätteläskigt. Och det känns som om man går omkring i en drömvärld... okej, nu börjar jag glida iväg lite grann...

Godnatt, jag kanske bara är trött?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeeez maja! vi är för lika för vårt eget bästa!;P jag drack kaffe i förrgår och funderar nu på att börja dricka kaffe! När du kommer till paris kan vi börja med vårt wannabedrickande av kaffe du och jag<3