lördag 1 november 2008

En kompensation:

Fråga:

- Kommer jag (som mina syskon konstaterat i flera år) ursprungligen helt allvarligt från Lidingö? Vaaaaart i hela friiiiden har jag fått den där dialekten ifrån?

Haha, jag kan inte prata svenska heller. Skoj. Om ni undrar vem Eric är så är det ett av barnen som jag är au-pair åt. Anna informerade mig häromveckan (månaden?) att jag verkar vara mest involverad med Luna eftersom jag inte nämnt barnen utan bara skrivit om Luna. Vilket är korrekt, vet inte varför. Hon är väl lättare att hänga ut antar jag. Anyway, sug på den här karamellen länge, första och sista videon på mig själv tror jag. SER JAG VERKLIGEN UT SÅDÄR NÄR JAG PRATAR?????? Och pratar jag verkligen sådär? Herregud. Hur får man mig att sluta?

Snälla, inga dumma kommentarer nu... jag gjorde det här av välmening.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maaaaajaaaa! fan jag börjar typ grina när jag sr dig! faan va jag saknar dig! och jeeeez! har du vart på nada surf??!!! lyx!

Anonym sa...

Gaaah, vad jobbigt det var att se dig sådär irl fast ändå inte. Synd att jag knappt hörde nått för att ljudet på min dator suger. Men det var grymt skönt att se dig iaf, älskling!
Miss You.