måndag 10 november 2008

Bullbak

Hoj. Nyss hemkommen från bullbak i svenska kyrkan med en massa tjejer. Tror någon sa att vi var femton stycken. Massa nya trevliga tjejer! Känns skönt att man börjar lära känna människor. Visserligen inga schweizare typ, men dom är ju så torra! Alltså tjejerna på dansgolvet... suck jag orkar inte ens gå in på det.

Vi har börjat planera gotlandssemester, paris-resa, alperna, landsbygdsutflykt... det känns bättre och bättre.

Puss och godnatt...

FÖRRESTEN, idag när jag på eftermiddagen skulle kolla en extra gång om vi hade fått något kul i brevlådan låg där ett stoort paket signat MAJA HÅRD. Jag ville dö. Det visade sig att min moder hade skickat mig två tidningar, ett par sockor, dumle (byebye sockerfrihet), två skinnlappar (haha, ja det finns en bakgrund!), en osthyvel och EN ROSA STICKAD HALSDUK. Skitfin halsduk... så jäkla bra mamma! OOOHHH vad jag älskar paket!!!

Inga kommentarer: