tisdag 7 oktober 2008

Jikes...!

Okej, vad har jag gjort? Har jag gjort en beställning? Vad ska jag göra nu? Kommer paketet hem eller ska jag hämta det nàgonstans? Oj... det här var jobbigt.

Jag har precis försökt göra en beställning av kamera nu pà internet... sà som hon i affären sa att jag skulle göra (om jag skulle köpa den i affären sà kostade det 10% mera... vafan?)...

--- senare

Vojjvojj. Jadu. Nu har jag suttit med min lilla ordbok och översatt diverse texter som jag tror är viktigt att jag förstàr... jag förstàr ingenting. Eller lite. Jag tror att jag kan slappna av ett tag. Dessutom skickade jag ett mail pà engelska i förebyggande syfte sà att jag kan försäkra mig om att jag har gjort rätt nu... jikes, jag är nervös. Tänk om jag har gjort nàgot fel? Tänk om jag har beställt typ femtio systemkameror eller nàgot... nej det har jag ju inte. Men nàgot kommer att ha gàtt fel, jag känner mig själv. Aldrig gàr nàgot helt bra.

Undrar just hur làng tid det tar innan jag kan hämta den... om jag nu ens ska hämta den... hum... det här är spännande.

Fortsättning följer.

Inga kommentarer: