tisdag 7 oktober 2008

Das familj

Hoj. Hade nyss ett jättemysigt samtal med 60% av familjen Hàrd. Syster, pappa och obligatoriska mamma. Alla pratade i mun pà varandra, skämtade och skrattade. Jag kände mig som en i familjen, haha. Det är jag ju ocksà, men lite längre bort än resten. Oh vad jag längtar till jul. Tänk att jag ocksà ska fà komma hem och bli omhändertagen, som mina syskon har blivit i flera àr. När man inte bor hemma fàr man komma hem pà julen och bara vara... bor man hemma däremot, dà màste man hjälpa till och vara aktiv. Men nu bor jag inte hemma längre, alltsà behöver jag bara vara...

Nu är jag ännu mera upphetsad över min kamera. Màste nog ta och beställa den nu... om jag nu kan tyda beställningsformuläret pà internet, det är pà tyska och jag förstàr typ ingenting. Tur att jag har min ordbok...

Inga kommentarer: