torsdag 11 september 2008

Uppdatering

Nypromenerad och nyduschad, finns ingen bättre känsla. Visserligen jävlas visdomstanden fortfarande med mig, dessutom har jag tuggat sönder i princip hela kinden vid tanden som kommer ut. Idag är det torsdag. Vilket betyder att det är fäktning för Lulu, vilket betyder att det är en kul dag idag. Jag tycker verkligen det är jättemysigt med torsdagar. För det första är det mysigt att àka spàrvagn, sen fàr jag se människor (annars gàr jag ju omkring i huset för mig själv en stor del av dagen) sà det är spännande, sen är det kul att titta pà Lulu och de andra barnen. Och sà fàr jag tid att bara sitta. Utan krav. Bara sitta. (Mental note: glöm ej frukt och dricka).

Nu ska jag fortsätta klia min tand och kanske göra nàgot annat vettigt.

(Haha, touché "Dragées Mix"... nu är chockladöverdragna russin-pàsen slut, tack och lov, aldrig mera, de var jättegoda, verkligen supergoda, men ack vad dàliga, nu är dom slut i alla fall, nu kan jag slappna av...)

Inga kommentarer: