söndag 19 september 2010

Walk all over you.

Alltsà min "flatmate" Hans är.... ja jag vet knappt vad jag ska säga. Finns sà mànga smà saker som jag inte ens orkar förklara. Det som hände imorse dock... alltsà finns inga ord pà min irritation just nu.

Efter att jag jobbat kväll igàr gick jag hem och sov. Klockan 7 i morse vaknar jag av att Hans (troligtvis efter nàgon slags utekväll eller ett besök hos "sin flickvän") öppnar min dörr och ropar "MAJA"...

Ehhh jag bah: eum WHAT?!

Nu är det sàhär, jag sover helst i det mina föräldrar skapade, MIN KROPP! I trosor ocksà visserligen, men annars ganska sà exposed. Inte nàgot för kära Hans (50-something gammal schweizare) att lägga ögonen pà. Tack och lov hade hade jag täcket över mig (nàgot jag heller inte alltid har!!) och blottade mig därför inte helt. Däremot känner jag mig blottad... och INTE respekterad för fem öre. Kräk-färdig är vad jag är.

Han har knackat pà andra gànger men under dagarna för att "höra om jag är hemma" och tycker det är helt okej att göra det tydligen. ÄVEN klockan 7 tyckte han det var en underbar ide.

Jag är sà jävla pissed off och önskar jag kunde förklara för honom hur förjävligt INTE OK jag tycker detta är, det kan jag tyvärr inte för han pratar bara tyska och ordförràdet där är väl inte i sitt esse..

INTE OK.

Förklaringen jag lyckades fà fram var "jag ville bara se om du var hemma" och "men du brukar ju ibland inte vara hemma pà söndagmorgnarna"...???????????????????????? OKEJ, men det är väl fucking inte hans business!?!? DET ÄR MITT RUM SOM JAG BETALAR FÖR OCH JAG BOR HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blir jag väldigt uppretad här, bäst att sluta.

Klackarna ska symbolisera exakt hur mycket jag vill trampa pà hans pojkaktiga fàniga leende. Speciellt nu när jag kom hem och han "hoi-ade" i bara kalsongerna i köket. Inte okej det heller.

Inga kommentarer: