torsdag 30 september 2010

Optimist: jag tror att jag ska sova nu... mm sure honey.

Hemma från tyskakursen. Eller ja, den slutade ju 21.40 men jag och Sanna promenerade in till stan från kursen och pratade, känns som om vi aldrig hinner prata!? Händer så mycket grejer hela tiden.

Sen tog jag tramet (spårvagnen that is) hem och stoppade två stopp tidigare för lite pussar och åkte sen vidare hem. Jag veeeeet det är hur äckligt som helst med folk som pussas och hånglas och jag-vet-inte-vad på offentlig plats men vad gör man när man är kär...? Anyway, det var torsdagskväll och mörkt - dispens på den. No?

I helgen ska här jobbas som aldrig förr, barnvakt på fredag och catering på lördag. Äntligen ska man få mumsa Ninas mat (hon som äger cateringen)! Risk för magsjuka får man liksom ta, det är ju ibland så djävulskt gott det hon gör. That woman alltså.

Nu ska jag gå och lägga mina monstruösa säckar under ögonen samt mig själv och sova! Guten nacht.

Inga kommentarer: