tisdag 28 september 2010

Nooohoo we can't do it like that, noohoo.

Ungefär så kan jag tänka mig att mamma såg ut.

Mamma hytte med fingret idag och sa "nahaaa Maja, du skriver för LITE". Whataaa, tänkte jag. Jag skriver ju massor. Tänkatänkatänka. Nej okej det gör jag inte, jag laddar upp bild och är nöjd. Nu ska jag skriva exakt vad jag har gjort sen jag gjorde fisk till middag idag, för längre än så orkar jag inte gå tillbaka i tiden.

Sååå, jag gjorde fisk till middag idag, två små skruttar som skulle äta. Och jag då, fast när jag väl satt där med tallriken framför mig och skulle hugga in på den utsökta rätten jag lyckats ådstadkomma så smsade Mr Superhemlig (aaaaameeeeen) och bjöd ut mig på middag. Så jag plastade in maten och äter den till lunch istället.

Så vi gick och käkade. Ceasar-sallad för mig och rumpstek för honom, rumpsteken var god... ja jag smakade såklart. Man ska alltid smaka den andras mat också, då har man ju provat två rätter på ett besök och har lite mer koll på menyn till nästa gång. Ceasar-salladen var också lyckad.

Sen tog jag en te och han en kaffe på en annan restaurang. Sen puss och buss. Eller ja, jag bor ju precis här där restaurangerna ligger som vi var på så jag gick hem då.



Inga kommentarer: