tisdag 10 augusti 2010

Plans.

Lördag den 14e rör jag mig sakta men inte så säkert (sj verkar ju ställa in tåg hit och dit så man vet ju aldrig) ner till SKÅNELAND. Sannas hemtrakter. Blir mycket spännande. Sanna åker samma dag ifrån Öland och utan att vi visste om det från början så kommer vi mötas i Hässleholm och åka sista tåget tillsammans - lyckan är gjord som ni kan förstå! OCH den 16e åker jag ifrån köpenhamn återigen till mitt älskade zürich! Längtar tillbaka väldigt mycket!! DESSUTOM - good news here - har Sanna äntligen fattat vart hon hör hemma, efter mycket om och men och ett halvår kommer hon ÄNTLIGEN tillbaka till zürich - ingen ide att ens beskriva hur lycklig jag är över det! Behövs lite skåne i zürich för att kunna insupa atmosfären ordentligt. Nu babblar jag.

Inga kommentarer: