fredag 18 juni 2010

Waiting and waiting.

Väntar pà att bli hämtad för att partaja med nordbor - HÄR I ZÜRICH!! Helt galet. Stor fest med massa nordiska tokar som samlas pà nordiska roddföreningen här i zürich. Blir tydligen väldigt bra. Blir troligtvis en hel del fulla ungdomar... man vet ju hur svenskar (samt hela norden kanske? Vad vet jag) festar... nàja.

Jag har en känsla som inte bàdar gott... jag saknar en människa nàgot sà fruktansvärt (idag har jag visserligen saknat alla jag älskar sà väldans mycket! ALLA!! Àh vad jag längtar tills mina tvà, eller en, veckor i sverige i sommar!). För vissa kanske det är en väldigt trevlig och härlig känsla, att veta att man gillar nàgon sà pass mycket att man saknar dom efter EN DAG, für mich - not so much. Känns bara besvärligt... eller? Gah jag vet inte.

Inga kommentarer: