onsdag 14 april 2010

Surprise Surprise!

Hah, ja Maja i egen hög person ska flytta utomlands IGEN. Denna gången är det inte bara en av mina vanliga "en-månads-resor" som jag har gjort på senaste. Jag ska bli au pair igen! Har hittat en hur trevlig och lättsam familj som helst! Verkar det som i alla fall, sen vet man ju aldrig. Nej men på allvar, har pratat med familjen två gånger på skype och mamma trodde jag pratade med Sanna - BRA tecken.

Ska förhoppningsvis bli helt great. En tjej på 2 år och en till tjej på 5 år.

Status just nu: ap-stressad och kräkfärdig. Så typiskt mig att hetsåka iväg någonstans och bestämma mig samt ha en bokad biljett fyra dagar innan avresa. INGENTING är res-färdigt. ALLA KLÄDER! Skor! Böcker! Personliga saker! USCH! Så nu håller jag på och gå igenom ALLA mina kläder och packa ner sånt jag inte ska ha på ett annat ställe och sånt jag kanske ska ha (om jag får plats) lägger jag i princip lite här och var i rummet...

Har sjuhundraelva andra saker att göra innan jag åker, imorn ska jag upp med tuppen och färga håret 9,00. Awesomeness.

Inga kommentarer: