torsdag 22 april 2010

Maja in eine nuss-skal.

Tio minuter innan tåget går bestämmer jag mig för att dra till stockholm... jag hade nämligen bestämt mig för att INTE åka till stockholm men man är tydligen inte sämre än man kan ändra sig. Verkade ju lite väl optimistiskt kan man ju tycka, men tidsoptimisten Maja tyckte att det var ju gott om tid. GOTT OM TID till att springa med en stor resväska, ett stort handbaggage och en till väska?!?! Det insåg jag att "njeae kanske inte" efter några minuters hetsande och flängande.

Så nu åker jag istället 17.10 till stockholm. Phuh. Känns lite mindre stressigt, no?

Dags att duscha och packa ihop det sista. Kanske meddela mamma och pappa att jag åker också. Stackarna, de sitter ovetandes på sina jobb och har ingen aning om att deras favorit-minsting rymmer.

Okej, inse sanningen, de kommer nog jubla när de inser att ÄNTLIGEN har hon ååååkt. Jag har ju stannat här en vecka längre än väntat...

Inga kommentarer: