torsdag 15 april 2010

En ganska aktiv dag måste jag säga.

PUH! Idag har jag varit i farten sen klockan åtta imorse. JAG VET! Helt galet för att vara mig... Hade en tid hos frissan vid nio så det var bara att masa sig upp! Är ljusare i håret och har klippt mig (det var ju 2,5 år sen jag klippte mig sist, när jag åkte till Uganda och klippte bort mitt långa hår i någon slags vansinneshysteri) lite grann.

Det tog över två timmar, myste med kaffe och smulade digestivekex över hela skynket. Sen gick jag in till LEKSAND CITY, hah, och köpte mig en kalender sådär lagom in i halva året och två pocketböcker att ha med till Zürich. Slank in på apoteket och köpte brun utan sol också, som sagt, jag ser död ut i hudtonen. Handlade mjölk och bröd och gick sedan hem. Mycket promenerande... tänker inte röra en fot mer utanför dörren idag.

MÅSTE fortsätta packa. Egentligen har jag allt i väskor redan men det känns inte riktigt bra... måste sortera om och välja om. Hur många högklackade? Sneakers? Springskor är ett måste... två kappor, två kavajer... skjortor som om det inte fanns något annat att klä sig i och någon klänning. Jag kräks lite inombords när jag tänker på att gå upp på mitt rum och fortsätta bärsärken. Toalettartiklar har jag inte ens börjat fixa med... och det väger ju sin beskärda del... Ångesten myser i min kropp.

Jag fortsätter att förvånas över hur mycket man får gjort när man går upp tidigt.

Inga kommentarer: